0
Головна
Каталог
0
Кошик
0
Обране
Кабінет

Доставка, оплата, повернення

Варіанти доставки

Власним транспортом компанії — безкоштовно

Безкоштовна доставка по м.Києву на наступний день з дня замовлення від 1200 грн, окрім вихідних і святкових днів. При ОПТОВИХ замовленнях від 5000 грн можлива доставка по Києву протягом 2-3 годин з моменту отримання оплати за замовлення. Доставка товару здійснюється з 9.00 до 18.00.

Нова Пошта

Доставка товару здійснюється за рахунок ПОКУПЦЯ при 100%-ій оплаті з понеділка по п’ятницю.
Замовлення отримані і оплачені до 15.00 відправляються в день замовлення.
Замовлення отримані після 15.00- відправляються на наступний день до 12.00.
Замовлення отримані у вихідні і святкові дні відправляються у перший робочий день.
Доставка здійснюється за графіком логістики Нової Пошти.

Укрпошта

Доставка товару здійснюється за рахунок ПОКУПЦЯ при 100%-ій оплаті з понеділка по п’ятницю. Замовлення відправляються на наступний день після отримання оплати. Замовлення отримані у вихідні і святкові дні відправляються у перший робочий день. Доставка здійснюється за графіком логістики Укрпошти.

Делівері

Доставка товару здійснюється за рахунок ПОКУПЦЯ при 100%-ій оплаті з понеділка по п’ятницю. Замовлення відправляються на наступний день після отримання оплати. Замовлення отримані у вихідні і святкові дні відправляються у перший робочий день. Доставка здійснюється за графіком логістики Делівері.

Оплата

Доступні варіанти оплати:

  • Оплата на рахунок
  • Оплата за реквізитами
  • Оплата за реквізитами ФОП
  • Оплата за реквізитами ТОВ

Повернення товару

Ми цінуємо наших клієнтів і прагнемо забезпечити комфортні умови для повернення та обміну товарів. Усі операції проводяться згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

Строки повернення та обміну

Ви можете повернути або обміняти товари протягом 14 днів з моменту їх отримання. Витрати на зворотню доставку товарів несе покупець.

Умови повернення для товарів належної якості

Контакт з менеджером: Зв’яжіться з нашим менеджером “TOPHoReCa” за телефонами:

У відділенні «Нова Пошта»:

  • Отримайте реквізити для зворотного відправлення.
  • Упакуйте товар, забезпечивши його безпеку під час транспортування.
  • Оплатіть зворотне відправлення.
  • Повідомте номер декларації нашому менеджеру.

Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів після перевірки стану товару.

Рекомендації для швидкого повернення:

  • Товар повинен бути у повній комплектації.
  • Оригінальна упаковка та ярлики мають бути не пошкодженими.
  • Збережений товарний вигляд.

Якщо ви отримали замовлення з невідповідною кількістю товару

Будь ласка, зв’яжіться з нами протягом 2 днів після отримання замовлення, якщо виявлено невідповідність кількості товару.

Якщо ви отримали пошкоджену посилку

Рекомендуємо перевіряти стан посилки перед отриманням у відділенні. Ви маєте право відмовитися від посилки, якщо вона:

  • Має пошкоджену упаковку
  • Має пошкодження товару

Повідомте нас про це за вказаними вище телефонами, і ми вирішимо ситуацію з логістичною компанією.

Повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості може бути повернутий, якщо він має дефекти або неповну комплектацію. Відмінності в оформленні товару, якщо не порушені його функціональні властивості, не є підставою для повернення. Повернення можливе за умови збереження:

  • Цілісності упаковки
  • Повної комплектації товару
  • Заводського маркування

Збережіть номер замовлення для підтвердження покупки. У випадку порушення будь-якої з вищезазначених умов, ми залишаємо за собою право відмовити у поверненні або обміні товару.

Часто задавані питання

  • При оплаті замовлення банківською картою, обробка платежу (включаючи введення номера карти) відбувається на захищеній сторінці процесингової системи. Це означає, що ваші конфіденційні дані (реквізити карти, реєстраційні дані та ін.) не надходять до нас, їх обробка повністю захищена і ніхто не може отримати персональні і банківські дані клієнта.

  • При оплаті замовлення банківською картою, обробка платежу (включаючи введення номера карти) відбувається на захищеній сторінці процесингової системи. Це означає, що ваші конфіденційні дані (реквізити карти, реєстраційні дані та ін.) не надходять до нас, їх обробка повністю захищена і ніхто не може отримати персональні і банківські дані клієнта.

Все ще потрібна допомога?

Звʼязатись з нами
Click outside to hide the comparison bar
Compare

Кошик

Ваш кошик поки що порожній

Скористайтеся Пошуком або Каталогом, щоб знайти те, що потрібно.

    Calculate Shipping
    Apply Coupon
    Available Coupons
    123213 Get 5 000.00грн off
    test Get 100.00грн off